2016. július 31., vasárnap

ruhahajzenehelytáncemberekérzelmek


akkor én most magamra terítek egy takarót amíg te zenét kapcsolsz. tudom hogy nem takaró hanem ruha de nem szeretnék ilyenekkel foglalkozni most. azt mondod a hajam sem jó. ollót veszek a kezembe és levágom. frufruval jobb ugye. nem tetszik a színe sem. akkor az alját kékre festem. mindig is a te véleményed számított. senki másé.

akkor kész a ruha a haj. sminkeljem ki magam. de hát tudod hogy azt nem szeretem. kihúzom. de csak a kedvedért. meg egy kis szempillaspirált is rakok. hátha akkor másabb lesz az arcom és máshogy fogsz rám nézni. változik a divat. kicsit szerintem régies vagyok.

akkor kész a ruha a haj a smink. csendes napod van, látom. kapcsoljak egy kis zenét? egy kis jazz mindig jól jön. nemrég azt mondtad szereted. ja hogy azóta változott a világ. megértem. melyik lemezt tegyem fel a lejátszóra. jó még a tű ugye. nem kell kicserélni. nemrég vetted bele. túl régi darabot nem rakok. a végén még tönkremegy és engem hibáztatsz. mint minden miatt. legyen egy kis rock’n roll.

akkor kész a ruha a haj a smink a zene. elindulhatunk végre. mindig csak rád kell várni. a hajad nem is fontos. úgyis szét fog jönni. látod ha nem nekem dirigáltál volna hanem te is készülődsz most nem késnénk el. kerékpárra megyünk.

akkor kész a ruha a haj a smink a zene és megérkeztünk. nézd mennyien vannak. ezt tényleg kár lett volna kihagyni. gyere. megfogom a kezed és a táncparkettre vezetlek és a zenére egyből mozogni kezd a lábunk. az élőzene varázsa. jobb mint otthon volt. maradjunk még egy számot. és még egyet. ha elmész pihenni tudod hogy nem illik egyedül táncolni. túl kihívó. a fekete kék pöttyös szoknya meglibben minden mozdulatnál. a hajamban a masni elkezd kicsúszni de egy gyors mozdulattal újra megszorítom. nem menekül a piros szalag.

akkor kész a ruha a haj a smink a zene és táncoltunk is. sokan vannak. menni akarsz. ne menjünk még. gyere iszunk egyet és táncolunk még egy kicsit. utána mehetünk. barátkozni nem szeretnél. jó lenne ha nem csak munkatársakkal lennénk folyamatosan. nézd csak azt a fiatalembert. olyan mint te voltál régen. minden lányt megpörget.

elnézést hölgyem szabad egy táncra. a fiatal lány rózsaszín masnis hajjal és fehér piros pöttyös szoknyájában rámosolyog a fiúra és elfogadja a táncfelkérést. 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése